Sila2 mengklik yer....TQ

Tuesday, November 9, 2010

Terkena, dikenakan r mengena ?????

3 patah perkataan yg hampir serupa tapi impaknya cukup hebat pada sesiapa yang mengalaminya.
Kadang2 kita alpa dan ketika itu kita sama ada terkena atau mengena....terkena disbbkan kealpaan, dan yg ingin  menjadikan kita target seronok sebab jerat nyer mengena... disitu pula kita dikenakan...

Anda dikategori mana? Terkena, dikena atau mengena?

Aku...aku mmg suka mengena tapi sayangnya selalu jerat aku x terkena...so terpaksa la aku berputih mata.
Aku juga selalu terkena....(dulu) sebab aku terlalu meletakkan kepercayaan kepada org lain. Setelah berkali-kali terkena so skrg aku juga menjadi sedikit cerdik....aku kini pandai menolak (tai chi)

So berhati2 lah memilih kawan...jgn terpilih kawan makan kawan.....

No comments:

Post a Comment