Sila2 mengklik yer....TQ

Tuesday, November 9, 2010

Dengki kah aku......

Bila melihat tajuk aper yg bermain diminda anda????

Aku ingin bertanya pada diriku adakah aku dengki pada manusia2 berjaya dikeliling ku, dengkikah aku dengan kecantikan yg dimiliki oleh insan2 yg diberikan allah anugerah tersebut..dengkikah aku dengan dengan kebahagiaan yg dimiliki oleh rakan2 sekeliling ku??

Yer...mmg aku dengki...dan kadang2 aku bertanya pada diri kenapa aku tidak dapat memiliki aper yg dimiliki oleh mereka...

Tapi apa kurangnya aku....walau aku kurang berjaya, namun aku bahagia, walau aku x menarik tapi aku disayangi oleh insan2 yg yg memang menyayangi aku tanpa ada hadnya.

Mmg aku dengki tapi aku bersyukur kerana Allah x menguji aku dengan kenikmatan tersebut...mungkin jika aku dianugerahkan kecantikan aku akan lupa diri, mungkin jika aku dianugerahkan kejayaan aku akan bongkak namun aku tidak boleh mendengki kerana kebahagian rakan2 sekeliling aku...kerana mereka berhak untuk bahagia kerana aku juga bahagia....

Putih lambang bersih...BETUL KER????

No comments:

Post a Comment