Sila2 mengklik yer....TQ

Wednesday, February 13, 2013

As Salam dan selamat sejahtera pada semua,

Lama benar rasanya aku tidak mengemaskini blog ni (ayat sekolah tu)  ... mmg x la aku nak guna ayat2 masa sekolah. Jiwang sgt rasanya.

Well, aku start with my experience with a new company I have been joining nearly 3 months now. Persekitaran tmpt kerja mmg selesa with a nice boss around me. But as usual there will be some element that will spoil everything. I have to swallow the unfit element, try to be positive thinker. Doakan yg terbaik utk aku.

Aku mmg mati ayat nak menghupdate blog aku ni, walaupun aku cuba nak curahkan segala makneka benda dan perkara yg tengah bermain dikepala aku ni. Mmg rasanya mencurah2 nak mencoteng tapi x tahu mana satu yg aku nak mulakan.

Persekitaraan kerja dah aku coretkan, ok aku nak cerita bab kete2 yg menjalar2 dijlnraya pada hari biasa. Boleh x? lantak x boleh pun aku nak cerita jugak... Jgn marah yaaa. Hari ni mmg aman damai jalanraya, mungkin pertama budak sekolah masih bercuti dan yg kedua rakan2 bangsa cina masih lagi dikampung halaman menyambut kemeriahan meraikan CNY..dan aku mmg seronok memandu hari ni. Lancar tanpa harus menempuh sebarang kesesakan. Apa kata kita cadangkan sekolah dibuat jauh dari kawasan kesesakan, ok x? Kerana apa yg aku perhatikan, bila musim sekolah bermula kesesakkan akan menjadi berganda, mungkin kerana ramai ibubapa yg perihatin dan sanggup utk menghantar sendiri anak2 kesekolah dan tersumbanglah kesesakkan dijln. Ditambah pula dengan sikap pemandu2 yg selfish. Kononnya depa jer yg nak cepat, org lain seme nak makan angin jer kat atas jlnraya kan.

Alangkah baiknya jika ada pegawai2 perancang pembangunan yg boleh tolong pikirkan bagaimana nak mengurangkan kesesakkan jalanraya. Kalau depa peka aku rasa sure depa dah perasan kenapa bila musim sekolah jln akan menjadi sesak berganda dan bila tiba musim cuti sekolah, kenderaan dijlnraya dpt meneruskan perjalanan dengan lancar. Silalah pikir2kan yer.

Panjang lebar dah rasanya, walaupun banyak lagi yg ingin aku contengkan. Mungkin esok atau lusa akan aku cuba utk menconteng lagi.



Have a nice day people.  

1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete