Sila2 mengklik yer....TQ

Monday, August 27, 2012

Kenangan Raya 2012

As Salam Syawal,

Sempat lagikan kalau aku nak mengucapkan As Salam Syawal pada semua. Baru nak masuk 2 minggu pun raya kan...

So camner raya kengkawan seme? Pada aku tahun ni adalah tahun "Raya Malas". Semua benda pun aku malas nak buat. Paling2 yang aku buat merendang jer, mengemas, melawa dan sewaktu dengannya x masuk dalam dairy raya aku tahun ni. Entah kenapa aku extra x terdaya tahun ni.

Walaupun begitu, acara berziarah ke rumah2 saudara yg terdekat harus dilaksanakan. Kalau dihitung mmg ramai so aku kira2 jer tahun ni mana umah yg aku nak ziarah. Mmg kemalasan terlalu menebal kat diri aku tahun ni. Mohon maaf pada kerabat2 yg aku terskip yer.




Layan jer la gamba2 yg aku upload ni sebagai tatapan...

No comments:

Post a Comment