Sila2 mengklik yer....TQ

Tuesday, February 28, 2012

Kata2 manis membackup....

As Salam,

"Aku yg backup ko, baik punya beb"  tu seekor, dtg seekor lagi "I ask them to give all the same"  dtg plak sekor lagi " I fight for you, don't worried, until end I will stand beside U" kata ko...

Ayat2 manis kat atas tu seme tuju pada aku. Byglah ramainyer nak tolong fight tuk aku kan, tapi cerita sebenarnya, hanya seorg yg bermati2an fight utk kenaikan n bonus aku.

Kelakar bila seme nak dpt nama tapi yg buat keje sorg. Yg seorg backup bagai nak rak tu siap kena sound lagi with other members, "r u being paid to backup her" mmg giler kan...

Kesian plak yg tukang backup aku tu, mmg mungkin dia nampak aper yg aku buat rather than yg lain sbb ada kepentingan sendiri.  Aku sendiri tahu aper yg aku buat dan tidak n kalau aku nilai sendiri diri aku, everything I already done the best. (kang org kata aku naik tekan lift sendirikan) hahahah....

Bila dah berhasil tup2 seme plak mengaku tolong backup aku, siap bebagai ayat2 manis depa reka. Yg aku tukang dengar je tapi percaya, ermmmm....Lu Pikir La Sundiri kata Nabil... ;)

No comments:

Post a Comment