Sila2 mengklik yer....TQ

Thursday, November 11, 2010

Tak Puas Hati ker???

Tengah dok lepak2 tunggu time's up utk balik...sambil2 tangan aku melayan Fb aku digeletek dengan bualan dua rakan kerja yg kurang berpuas hati dengan cara pengurus baru ditmpt aku tu....

Kenapa aku digeletek....?????

Memang pengurus tu straight x hinggat,  ia la bekas Army, Kapten plak tu....nak kencing cuti mmg haram nak dpt...kalau kata mc sila kemukakan mc tu keesokan harinyer.. kalau rasa nak cuti sila kemukakan cuti sblm 7 hari dari tarikh cuti..kalau rasa2 nak E.L perlulah ada alasan yg amat kukuh kalau idak mmg unpaid la jawapnya n kalau rasa2 nak kemana2 n amik masa opis dlm sejam r two sila la ganti balik dengan balik lmbt lepas waktu kerja.

Tapi yg peliknya ngan aku dia xder la sampai camtu sekali.....mmg kalau bab cuti dia tetap buat yg sama tapi kalau kata aku nak cabut sejam dua x pernah plak dia minta aku ganti semula...ermmmm....mungkin sbb aku ni pekerja cemerlang kot (sesekali puji diri sendiri x salahkan) walaupun.....

Yg dok mengumpat tu plak kalau bab keje mmg slow giler..kekadang aku sendiri boleh naik hantu dibuatnya...so aku terfikir sendiri....

What you give you get back la kan......LAYAN...............LU PIKIR LA SUNDIRI kannnnn.......

No comments:

Post a Comment