Sila2 mengklik yer....TQ

Monday, January 31, 2011

Perjlnan terakhir d'CK1

Assalamualikum.....selamat sejahtera.......Halluuuuuuuuuu.......

Sibuk tul aku minggu lepas...bkn sibuk aper pun..sibuk mengclearkan seme benda yg pending tuk filing...nak handoverkan..sampai x sempat aku nak mengupdate blog cantik aku ni.....Chantik ker?????

Hari ni aku melalui perjalanan terakhir aku ker CK1..moga2 aku x akan menjejakkan kaki aku lagi disaner...ermmmmm..tapi aku rasa aku akan kesaner but as a visitor n not an employee...kalau kesaner pun aku akan mendongak biler berjln...akan aku pastikan seekor anak ungka akan melihat aku biler aku masuk as visitor..nak halau rasa cam x bolehkan.....bangunan ni bkn bapak dia yg punya kan...

Aper2 pun aku doakan yg terbaik buat yg baik budi pada aku sepanjang aku disinun....



Jab lagi aku nak melangkahkan kaki aku ketmpt baru for my new chapter....well hope seme akan berjln dengan lancar dari segi karier n communication wit other...Harap2 sgt..

For those yg aku tinggalkan diCK1... korg mmg too kind pada aku, I will remember always... mcm kata org2 tua...dlm setandan pisang pasti ada yg buruknya....begitulah yg terjadi disini. Harapan ku moga yg buruk itu tidak meracuni yg lain hingga merosakkan semuanya...

Good Luck to CK1....

1 comment:

  1. =) Moga HAppy di Tempat baru~

    p/s: oh. buanglah word verification tu. huhu

    ReplyDelete