Sila2 mengklik yer....TQ

Tuesday, December 7, 2010

Menenangkan minda di Awal Muharam

Just to share with all...(ada ker yg kesah)...

Aper2 pun aku enjoy lepak umah ari ni...layan kerenah anak n anak2 kaki empat aku

Nak layan dvd x dapek. Dvd player aku jam so layan Astruk sampai lebam....

Kalau ikutkan aku ada jemputan dari keluarga Arwah sahabat aku utk majlis tahalil. Emmm....Diawal muharam ni genap setahun dia pergi meninggalkan kami....tapi memikirkan jarak dan masa so aku 
x dpt mengikuti majlis tersebut....

Ptgnya pula aku dpt 2 perkhabaran duka - salah seorg sahabat dari group SMSG 84-86-88 telah kehilangan ayah tersyg dijemput Illahi (Hidup mesti diteruskan, doa saja yg menjadi penyambung antara yg hidup n yg pergi) dan suami pada sahabat karib aku dimasukkan kehospital. (Inalliallahi wainailahirojiun)

Pada sahabat karib ku...semoga suami ko cepat sembuh...sabar yer.......(giatkan ikhtiar mencari penyembuhnya)

Aku plak mmg hari ni total aku korbankan tuk family....Azam aku ditahun baru ni aku mahu memperbanyakkan masa dengan keluarga, meningkatkan amalan (insyallah) dan cuba menjadi hamba Allah yg terbaik... semoga azam aku tercapai tahun ni

Inilah hidangan Awal Muharam kami .....

No comments:

Post a Comment