Sila2 mengklik yer....TQ

Thursday, December 23, 2010

Jln2 Lagi....


Berjln2 ni mmg seronokkan....poket pun naik kempis dibuatnya... Layan kerenah anak2 dara yg tengah membesar...all sort of thing depa nak... tengok ni nak tu..tengok nun nak nin...x layan kang merajuk plak. Lagi susah kalau depa minta payung dari org lainkan. Pikir2 baik kita jer payungkan walaupun sesekali poket tu menjerit minta berenti.... (aku lak jenis tengok jer...kalau tengok cermin pameran tu boleh pecah mmg dah banyak la cermin yg bederai - belek sampai lebam tu)

Sambil jln2 ni terfikir gak, org lain raya kita pun raya kan...selagi ada raya seme outlets ader buat sales...mana x bila jln2 kat shopping mall jawapnya rabak...mmg malas sebenarnya nak melangkahkan kaki ker shopping2 mall ni kalau xder aper nak cari..tapi that day mmg terpaksa sbb nak sgt cari brg tu so gagahkan la kaki ni ker saner..

Kemeriahan utk menyambut x'mas mmg terasa sgt kat situ....segala pokok habis dipakaikan baju lap-lip..pas2 ada lak fesyen show bebudak tengah dok on.....(sian bebudak disoh tergelek2 tayang baju mujur xder yg tunjuk perasan) layan la tengok samer walaupun sekejap sambil2 snap gambo buat kenangan.... naik penat lak telinga aku dok dengar riuh rendah..tah maner satu nak dengar..kepala pun naik celaru so aku ajak depa chow... So lepas ni lmbt lagi la aku nak sampai kat situ...(sorry la shopping2 mall seme..kalau bedozen2 org cam aku ni mau x berbisnes la depa kan)

So utk korg2 seme Selamat Bercuti yer.......
me wit my  anak dara.....

1 comment: