Sila2 mengklik yer....TQ

Sunday, December 19, 2010

Hari Sabtu Dtg Lagi........


Aku hangkut family pie tengok cerita yg hangat sgt dibualkan org ramai....."Antu Mak Limah"
Sampai mak aku pun nak follow sekali...masing2 dah termkn kata2 member2 yg dah pie tengok...

Tapi mmg sedih, abih tengok movie tu ahli keluarga aku cam blur.....ada cerita ker tengok tadi????
Mmg ada a few scene yg lawak, yg menjadikan bertambah lawak adalah gelagat2 penonton tu sendiri....

Yg over gelak ada...Yg melepas angin (kuat bunyi tuuuu) pun ada...... Yg menjerit2 pun ada....

So kesimpulan bagi cerita yg aku tengok smlm....ni pendapat aku - cerita kurang ngam...lawak ok...audio kureng cun dan keseluruhannya sedihhhhh......(sorry yer saper yg terasa)
Mungkin ini percubaan pengarah utk mengarah movie ala2 Eddie Murffy - betul ker ejaan aku tu? (istilah aku lawak pak itam) Some scene adalah menjadi tapi kalau ini 1st try so cograte aku pada dia sbb berjaya juga kasi pecah panggung kan...

Lepas pie tengok movie kami pie lak alas perut singgah di Warong Ayam Penyet...



Makanan mmg kena la ngan citarasa org2 kita Podehhhh mak aiiii.... services cepat ...harga still ok laa.....

Ok sampai sini dulu ya mau ke Kenduri kawin lagi......nanti sisusuli ngan scenery dihari kenduri ya....Daaa (ni pasal mkn ayam penyet la ni udah ubah slanganya...)

2 comments:

  1. Tq +akufobia+ - asyik2 hinggat nama meow fluffy..tu yg jadi murffy..keh..keh..keh...

    ReplyDelete