Sila2 mengklik yer....TQ

Sunday, December 5, 2010

Hari Lipur ku......

4hb Dec 2010

Petang

Aku mencuci mata n mencuci poket di jualan gudang Leno....hari ini hari kedua terakhir..... so ramai gak manusia yg nak mengosongkan poket diorg kat jualan tu....

Tujuan asal nak cari hadiah kawin saudara tup2 benda lain yg dibeli...anank dara sulung aku yg berborong sakan...mmg koyak gak poket aku...

Tapi ok la bkn benda membazir pun yg dibeli...

Senja

Pie mkn di Kedai Tomyam Norshahirah di Kpg Sg. Buloh Baru..
Makanan memuaskan harga reasonable..mmg boleh pie lagi



Malam

Melepaskan geram ngan anak2 diKaraoke di Sg Buloh... walupun x sehebat "Red Box" tapi
selesa n kami enjoy........



5hb Dec 2010

Sehari suntuk dirumah menyediakan keperluan family n pie cuci siputih aku....

Inilah perkara yang aku buat di hari2 lipurku...anda bagaimana?

Semua ada cara tersendirikan...ada yg melancong n ada juga yg suka memejamkan mata dan segala mcm perkara yg dpt merehatkan minda dari tekanan kerja n berhibur bersama keluarga....

Setiap masa yg berlalu n pekara yg dilakukan bersama family akan meninggalkan seribu kenangan pabila aku dipanggil nanti.......

No comments:

Post a Comment