Sila2 mengklik yer....TQ

Monday, November 29, 2010

Jom Jln.....

Dah lama benda ni wujud tapi aku x pernah nak mencuba menyibukkan diri untuk melihat keindahan lampu2 neon yg cantik bergemerlapan...

Bila aku dpt mengujudkan diri aku disaner... aku abadikan dilanser kamera ku....well nice r not, anda saksikan sendiri than anda boleh nilaikan...

Pada aku it just nice..... entrance fee pun hanya 10 hinggit for 1 car...so worth it laaaa....tapi aku x syorkan pada org2 yg sukakan kedamaian n ketenangan sbb...mmg xkan tenang punya.......

Tapi ada one thing yg aku rasa cam x kena kat saner....ader one site depa buat ala2 jurassic (jurassic la sgt) nak masuk kena bayar tapi aku x tau beraper...yg kelakarnya benda tu boleh nampak dari atas so it not exclusive, jadi nak buat per org bayar just utk snap a few picture there kan....cam x berbaloi lak....


Dan disana juga aku sempat singgah di D'Taman cafe...food ok lahh, price reasonable.



Tepuk dada tanya selera......

No comments:

Post a Comment