Sila2 mengklik yer....TQ

Tuesday, November 23, 2010

Family Bonding???????

Bonding ker???????? bkn rebonding yer.........

Kenapa kerana pekara yang remeh kadang2 boleh meretakkan keakraban keluarga? Kenapa hanya kerana
sekelumit salah memutuskan ikatan tali persaudaraan???

Ada tips org2 tua yg aku pakai namun powernyer blum nampak jelas....kalau samar2 tu adalah....

Talipusat anak2 disatukan n keep it thight together..insyallah begaduh2 pun at the end of the day they will miss each other...

Mmg aku amalkan tips ni n buat masa skrg mmg all my kids kalau lama x jumpa they feel empty space among them...dan will ask me 1001 question. Bila n why one of them not around. Adakah tip yg diberikan pada aku oleh org2 lama tu menjadi..Allahualam...x dpt la aku nak mengia atau menidakkan....
 Aku berharap they will be bounding tight among family.....sampai bila2...jgn tergugat dengan fitnah n tohmahan dari org lain dengan mengkhinzir (cam x sanggup nak sebut ayat 1 lagi tu..buruk sgt) buta....

This 25th November is my Bonda Birthday - Selamat Hari Lahir Mak.........

No comments:

Post a Comment